نتایج شوءراو به تاریخ 24فوریه 2014با توضیحات

بهترین سایت کشتی کج
سخن نویسنده : برای مشاهده مطالب و استفاده از امکانات وبلاگ لطفا عضو شوید
صفحه اصلی عناوین مطالب آر اس اس آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
آخرين مطالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین سایت کشتی کج و آدرس wweclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ به تاریخ 23 نوامبر:
1. رندی اورتن
2. کودی رودز و گلداست
3. جان سینا
4. ســی ام پــانک
5. دنیل براین
6. آلبرتو دل ریو
7. اوسوز
8. وایات فمیلی
9. شیلد
10. رایبک
قهرمانان فعلی

: تبادل بنر پذیرفته میشود ، بنر ما

ارسال شده در : چهار شنبه 7 اسفند 1392 ا 17:33
نویسنده :حامد
با به صدا در امدن تم سانگ هالک هوگان (ریل امریکن) سرانجام استار سابق کمپانی به برند دبلیو دبلیو ایی بر میگرده.با تشویق خوب مردم هالک هوگان وارد سالن میشه و به رینگ میاد.مردم شعار اوگان را سر میدن و هوگان شروع  به صحبت میکنه و میگه:امشب یک شب تاریخی هست.من به خانه ام برگشتم.دیگه اینکه نت ورک کمپانی هم شروع به کار خواهد کرد.(کمی راجب نت وروک صحبت میکنه)منم در رسلمنیا ۳۰ سهمی خواهم داشت.
 
تم سانگ هوگان باز هم پخش میشه و مردم تشویقش میکنند تا سراغ مسابقه اول بریم.
 
البرتو دلریو در مقابل باتیستا
 
باتیستا با ری اکشن منفی از طرف مردم وارد شد و دلریو در همون بیرون رینگ بهش حمله کرد شروع به زدن کیک بهش کرد و به رینگ آوردش. باتیستا هم یه سوپلکس بهش زد که مردم باز هم باتیستا رو بوووو کردن. دلریو یه کلوزلاین زد. باتیستا هم با شونه ضربه ای رو بهش زد که باز هم از طرف مردم بووووو شد. باتیستا جاو جکد رو اجرا می کرد. دلریو به تاپ روپ برای یه فلای می ره که باتیستا دنبالش می ره و یه سوپلکس بهش می زنه. هر دو بلند می شن و ضرباتی رو به هم می زنن.با هر ضربه باتیستا مردم عکس العمل بدی رو نشون می دادن و با هر ضربه دلریو عکس العمل خوب. باتیستا کاور می کنه که دلریو کیک اوت می ده. دلریو می خاد آرم بریکر بزنه که موفق نیست. در همون لحظه آهنگ ورودی رندی اورتن زده می شه که مردم از این موضوع اصلا خوشحال نمی شن. باتیستا حواسش به رندی می ره که دلریو هم از فرصت استفاده می کنه و با یه حرکت ناگهانی موفق به پین کردن باتیستا می شه.برنده : آلبرتو دلریو
 
رندی میاد و میکروفن به د ست میشه و میگه بابت دخالتم عذر میخوام اما باید بگم باتیستا نسبت به زمانی  که در ایوو لوشن بود خیلی پریشان شده.این باختش جزو خنده دارترین مواردی  بود که دیدم.همچنین واکنش مردم به تو هم خیلی خنده دارهست.انگار مردم زیاد دوستت ندارند.فکر میکنم بابت بازگشتت متاسفی.مردم برای پانک شعار میدن و باتیستا میگه:تو  استباه میکنی من کارم رو دوست دارم.اما اینکه بهم واکنش نشون میدن خوبه فقط در برگشت همون جواب را دریافت خواهند کرد.اگه تشویق کنند تشویق میشن و اگه بوو کنند بوو میشن.اما مهمترین مورد این هست  که من در رسلمنیا تایتلها را از تو خواهم گرفت.تو داری به قهرمان اول اینده کمانی نگاه میکنی.تم سانگ باتیستا پخش میشه و میریم سراغ مسابقه بعدی.
 
بیگ ای در مقابل سزارو
 
بیگ ای با یه بلی تو بلی سوپلکس کار رو شروع می کنه و بعدش یه بلی تو بک سوپلکس می زنه. کاور میکنه که سزارو کیک اوت میده. سزارو به بوت می زنه و بعد چین لاک و اجرا می کنه. بیک ای هم با یه بک بریکر جواب می ده و کاور می کنه که باز هم سزارو کیک اوت می ده. بیگ ای شروع به زدن پانچ های پی در پی می کنه. سزارو البو می زنه و بعدش یه پاور اسلم زیبا اجرا می کنه. سواگر هم از بیرون رینگ مسابقه رو تماشا می کنه.
 
بیگ ای شولدر بلاک و یه سوپلکس می زنه. سزارو هم بیگ رو به هوا پرت می کنه و یه آپرکات بهش می زنه. بیگ هم ضرباتی رو به سزارو می زنه که سواگر دخالت می کنه. بیگ ای هم یه کلوزلاین بهش می زنه.بیگ ای به رینگ برمی کرده و بیگ سوینگ به سزارو میزنه که سواگر به رینگ میاد و به بیگ ای حمله می کنه و پاتریوت لاک رو روش اجرا می کنه. داور هم زنگ مسابقه رو با اعلام DQ می زنه.
 
برنده : بیگ ای با DQ
 
 بعد از مسابقه سزارو  سواگر با هم بحث میکنند که زب کولتر مانع بحث میشه و بیگ ایی میاد و به سواگر حمله میکنه که سزارو از سواگر دفاع میکنه و به بیگ ایی فینیشر میزنه. رئال امریکنز با اتحاد سالن رو  ترک میکنند
 
تم سانگ جان سینا پخش میشه و سینا وارد رینگ میشه و میگه خیلی اتفاق خاصی هست که هالک هوگان به شرکت برگشته.اما نت ورک کمپان یهم اتفاق مهمی هست و باید بگم اینده ای که قول داده شد امشب زمانش فرا رسیده.حالا من میخوام به استار خاصی که میخواد برای خودش جایی تو کمپانی باز کنه هشدار بدم که باید از سد من رد بشی.من فکر میکردم روزی با وایات فیس  تو فیس بشم اما فکرنمی کردم این اتفاق در چمبر برام بیفته.انها یک مسابقه مهم در رسلمنیا رو ازم گرفتن.حالا اگه جرات دارند بیان تو رینگ.خانوداده وایات به سالن میان و وایات میگه چرا داری اینجا گردو خاک میکنی.قولهایی که دادی و نتونستی بهشون عمل کنی یادت رفته.تو یک دروغگویی.همیشه به مردم میگی همه چی خوبه اما نتیجه این رو نشون نمیده.من زیاد مطمئن نیست که هر کی اینده کمپانی باشه باید با تو درگیر بشه.سینا میگه خوب پس بهتره یکیتون بیاد تو رینگ ببینم چطوری این جریان رو میتونید پایان بدید در حالی که نمیتونید.وایاتها به طرف رینگ میرند و ناگهان به سینا حمله میکنند.بری افرادش رو عقب میکشه و به نظر میاد سینا از ناحیه پا دچار مصدومیت شده.اما وایاتها بازم حمله میکنند و بری وایات به سینا فینیشر میزنه
 
کرسچن در مقابل شیمس
 
کرسچن قبل از شروع مسابقه به شیمس حمله کرد و ضرباتی رو بهش زد. صحنه هایی از حذف شیمس توسط کرسچن در المنیشن در سالن به نمایش در میارد و مسابقه شروع می شه.
 
شیمس چین لاک رو اجرا می کنه که کرسچن خودشو نجات می ده. کرسچن به تاپ روپ می ره و با پرش یه ضربه به گردن شیمس می زنه و بعد دراپ کیک انجام می ده و کاور می کنه که شیمس کیک اوت می ده. هر دو ضرباتی رو به هم می زنن. کریسچن یه کراس بادی می زنه که شیمس هم با یه اسلم جوابش و می ده و کاور می کنه. کریسچن کیک اوت میده. شیمس می خاد بروک کیک برنه که کریسچن نیم زاره. کریسچن می ره که یه کراس بادی انجام یده ولی شیمس با یه برو کیک غافلگیرش می کنه و مسابقه رو می بره.
 
برنده : شیمس
 
در پشت صحنه دنیل براین پیش اچ و استفانی میره و میگه چقدر قراره در حقم نامردی بشه من باید الان با اچ مسابقه بدم تا تکلیفم روشن بشه.استفانی میگه بهتره بری به فکر مسابقه امشبت باشی.
 
در پشت صحنه د شیلد دارند با هم صحبت میکنند ست و رومن از امبروز میپرسن دیشب اخر مسابقه تو یهو کجا غیبت زد.امبروز میگه نمیخوام دراین مورد توضیح بدم فقط یه چیرایی بینمون هست که من باهاش موافق نیستم.امبروزمیره و ست میگه این رفیقمون چی رو داره ازمون پنهان میکنه.وایاتها میان رد شن که رینز میگه :هی بری وایات وایسیا بینم من برای امشب برای یه مسابقه تک به تک  و بدون دخالت بقیه چلنجت میکنم.بری وایات میگه اوکی قبوله.
 
دنیل برایان درمقابل کین
 
برایان یه دراپ کیک می زنه و لگ لاک و اجرا می کنه که کین قفل و می شکنه و یه اسلم بهش می زنه و کاور می کنه که دنیل کیک اوت می ده. برایان ارم بار می زنه. کین پانچ می زنه. برایان کلوزلاین می زنه. کین ساید واک اسام می زنه . کاور می کنه. براین کیک اوت می ده. برایان دارپ کیک می زنه و یه کیک به صورت کین می زنه. کاور می کنه. کین کیک اوت می ده. براین به تاپ روپ می ره و می پره که کین اون وم ی گیره و یه چوکسلم بهش می زنه. کاور می کنه. براین کیک اوت می ده. مردم شعار YES رو می دن. کین می خاد برایان و بلند کنه که برایان بدل می کنه و یس لاک و اجرا می کنه که کین خودش و نجات می ده. براین هم با زانو یه ضربه به صورت کین می زنه و بلاخره موفق به پین کردن کین می شه.
 
برنده : دنیل برایان
 
بعد از مسابقه دنیل میگه:من به اندازه کافی از دست هیئت مدیره در این اواخر کشیدم.دیگه وقتشه با هم تسویه حساب کنیم.من اچ رو برای رسلمنیا ۳۰ چلنج میکنم اما اچ خودش رو پشت  استفانی قائم میکنه.حالا از تماشاگرا میخوام تا نظرشون رو راجب این جریان بگن.مردم هم بازم یس یس میگن و دنیل میگه امیدوارم اچ شنیده باشه.قرارمون در رسلمنیا برا ی مسابقه من مقابل اچ.
 
 سامر ری در مقابل امما
 
امما اطراف رینگ شروع به رقصیدن می کنه که سامر ری بهش حمله می کنه و می خاد رول آپش کنه که امما کیک اوت می ده و بعد یه هیل کیک به امما می زنه و باز هم کاور می کنه که امما کیک اوت میده. سامر دستش و دور گردن امما می ندازه و فشار می ده که امما خودش و نجات می ده و فرار می کنه و شروع به رقصیدن می کنه و بعد امما لاک رو اجرا می کنه که سامر ری هم چاره ای جز تسلیم شدن نداره.
 
برنده : امما
 
نیو ادج اتلاوز درمقابل اوسوز
 
بعد از شروع مسابقه رود داگ خودش و کشید کنار و پرسید چرا انقدر عجله دارین. و شروع کرد به سخنرانی کردن که یه کیک به صورتش زدن و یکی از اوسو ها به تاپ روپ رفت و با یه فلای بلند یه کروت چاپ بهش زد و بعد یه اسپلش و موفق به پین کردن شد و یه برد سریع رو برای تیمش اورد.
 
برنده : اوسوز
 
رومن رینز درمقابل بری وایات
 
رینز یه پانچ می زنه که وایات از رینگ خارج می شه. و بعد از لحظه دوباره به رینگ میاد و یه بوت می زنه. رینز هم یه کلوزلاین بهش می زنه. وایات فرار میکنه که رینز برش می گردونه و بهش جندتا پانچ می زنه. وایات هم گلوی رینز و فشار و می ده که رینز خودش و نجات می ده و یه شولدر بلاک می زنه و بعد یه ایریش ویپ که باز وایات فرار می کنه بیرون رینگ. رینز دونبالش می ره ویه کلوزلاین سنگین بهش می زنه. هر دو به رینگ بر می گردن که وایات یه ورتیکال سوپلکس می زنه و کاور می کنه که رینز کیک اوت می ده.
 
هر دو بلند می شن و رینز یه کلوزلاین می زنه و در گوشه ها یه اسپلش به وایات می زنه و بعد چندتا پانج . هر دو به بیرون رینگ می رن که رینز یه دراپ کیک بیرون رینگ بهش می زنه و وایات و به رینگ بر می گردونه و یه ساید اسلم بهش می زنه و کاور می کنه که وایات کیک اوت می ده.
 
که ناگهان چراغها خاموش می شه و وقتی روشن می شن اریک روان و لوک هارپر اطراف رینگ ایستادن که ناگهان ست رولینز ظاهر می شه و روی وایات ها می پره و با انها در خارج رینگ درگیر می شه. دین امبروز هم به درگیری اضافه می شه و به بری وایات حمله می کنه که مسابقه به نفع وایات ها تمام می شه.
 
برنده : وایات فمیلی با DQ
 
بعد از مسابقه اعضای دو گروه با هم درگیر میشند که د شیلد موفق میشه وایاتها رو وادار به عقب نشینی بکنه
 
در پشت صحنه پل هیمن و براک لزنر دارند ورود به سالن اماده میشند و هیمن به لزنر توصیه هایی ارائه میکنه.
 
هیمن و بروک لزنر به سالن وارد میشند.
 
هیمن میگه لزنر اصلا امشب حوصله نداره.بابات  اینکه مسابقه باتیستا مقابل رندی در رسلمنیا ثبت شده اصلا خوشحال نیست.براک مدعی اول هست و الانم میخواد رندی و باتیستا مسابقه بدن و هر کی برنده شد میتونه حریف لزنر در رسلمنیا باشه.ما سر خود اینجا نیامدیم.هیئت مدیره به لزنر یه قرار داد ازاد داده.یعنی بهش اجازه دادن تا هر رو که بخواد به عنوان حریفش دررسلمنیا ۳۰ انتخاب کنه.او در یو اف سی همه افتخارات بزرگ رو  کسب کرد حالا وقتشه که دراین برند هم کسبشون کنه.اما ما بابت این امتیازی که کمپانی داده ممنون نیستیم.در واقع کمپانی باید ممنون باشه که لزنر چیزی رو که برای رسلمنیا لازم هست رو بهشون خواهد داد.لزنر میخواد تاریخ کمپانی رو بسازه.
 
انها میخوان رینگ رو ترک کنند که چراغها برای ورود اندرتیکر خاموش میشه.بین تشویق زیاد مردم تیکر به سبک خودش وارد رینگ میشه.تیکر میره با لزنر فیس تو فیس میشه و مردم بازم تشویقش میکنند و تیکر به علامت رسلمنیا نگاه میکنه و دوباره به لزنر نگاه میکنه(یعنی میخواهی حریف هم باشیم؟)لزنر به تایید سرش رو تکون میده و قراداد رو امضا کنه و خودکار روبرای تیکر میزاره.همین میگه اگه تو بخواهی این کاغذ رو امضا کنی اینکه در رسلمنیا مقابل لزنر مسابقه خواهی داشت.
 

تیکر ناگهان یه اسلم به لزنر میزنه و روی میزی که وسط رینگ هست به لزنر چوکسلم میزنه.مردم تشویق میکنند و تیکر بازم به ارم رسلمنیا نگاه میکنه.مسابقه رسمی میشه.تیکر سالن رو ترک میکنه و.هیمن برای بررسی وضعیت لزنر به طرفش میره.یه تبلیغ در مورد کمپانی پخش میشه و دوباره به رینگ می اییم اما لزنر هنوز روی میز هست و پزشکان به وضعیتش رسیدگی میکنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: نتایج مسابقات ، مسابقات شوء راء ، ،

Survivor Series Results

نتایج  پی پر ویو سروایور سریز

نتایج پی پر ویو سروایور سریز 2013:
نتــایج کــوتاه :
برنده : رندی اورتن
برنده : جان سینا
برنده :سی ام پانک و دنیل براین
برنده :رومن رینز(شیلد و ریل امریکنز)
برنده : بیگ ای لنگستون
برنده:د میز
برنده:مارک هنری
مشــاهده جزئیــات کامــل :
Next Pay-Per-View

پی پر ویو بعدی TLC 2013

پی پر ویو بعدی :TLC 2013
مســابقــات ثبــت شـــده :
مســابقــات احتمـالـی :
پــوستـــر رسمـــی :

پی پر ویو بعدی TLC

بیوگرافی ها

Biography

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 22822
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1